شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش
شرکت مهندسی نوآوران پایش
بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی ، ساخت تجهیزات صنعتی بر اساس نمونه یا نقشه های موجود و نصب و راه اندازی آن ها ، مشاوره فنی در زمینه آنالیز ارتعاشات و تست های مخرب و ارائه دهنده خدمات تخصصی بر اساس استاندارد های روز دنیا در زمینه پایش وضعیت ، بالانس دینامیکی و بازرسی فنی می باشد.
اطلاعات تماس
02137817000
09120714820


شرکت مهندسی نوآوران پایش بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴ ق.ظ

دستگاه تست روانکاری دیجیتال Ultraprobe 401

 

دستگاه تست روانکاری دیجیتال Ultraprobe 401

 Ultraprobe 401 به عنوان ابزاری جهت تست میزان روان کاری در انواع دستگاه ها و مخصوصاً بیرینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد تا مشخص کننده میزان دقیق روان کاری برای آن ها باشد. چرا که اگر یک بیرینگ در حالت خشک کار کند یا دچار کمبود در میزان ماده روان کار باشد ، بعد از مدت کوتاهی دچار آسیب های شدید خواهد شد .

میزان روان کاری در سطح بالا همچنین باعث می شود تا دستگاه در حالت فوق روان کار کند و از حالت استاندارد خود خارج شود . به همین منظور صاحبان تجهیزات در اغلب موارد و به صورت سنتی برنامه ریزی برای روان کاری را مبتنی بر زمان برای تجهیزات خود تعیین می کنند . استفاده از این شیوه قطعاً برای شما مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد چرا که تمامی تجهیزاتی که بر این اساس روان کاری می شوند حتی در زمان مشخص شده احتیاجی به سرویس مجدد ندارند و این کار سبب آسیب رساندن به دستگاه خواهد شد .

در واقع علت اصلی خرابی این‌گونه تجهیزات مخصوصاً بیرینگ ها در تزریق بیش از حد ماده روان کار بوده و نه در کمبود آن .

بنا به دلایلی اینچنینی  متخصصان سعی کرده اند تا با تولید دستگاهی نظیر  Ultraprobe 401که از تکنولوژی التراسونیک در آن استفاده شده است این مشکلات را رفع کنند ، تا ضمن شناسایی زمان دقیق روان کاری ، از میزان آن نیز آگاهی پیدا کرده و همیشه تجهیزات خود را در بهترین شرایط نگهداری کنند .

 

 شرکت نوآوران پایش عرضع کننده دستگاه تست روانکاری دیجیتال Ultraprobe 401در ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: (30 خط) 02137817000-09120714820

آدرس: اتوبان همت شرق بعد از ایت الله کاشانی خیابان پردیس مجتمع پردیس طبقه 4 واحد 44

آدرس ایمیل: it@noavaranpayesh.com

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۰:۳۴
نوآوران پایش
دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۳ ب.ظ

دوربین حرارتی

دوربین های حرارتی تجهیزات پیشرفته ای هستند که به صورت معمول یک نمایشگر روی آن ها قرار دارد و در آن می توانید تفاوت های انرژی گرمایی محیط را به صورت بصری مشاهده کرد. تفاوت این دوربین های با دوربین های معمولی مرتبط با نوعی حسگر حساس به گرما است که به نوع خاصی از لنز دوربین متصل می شود و برای کار در کنار تکنولوژی ظبط و نمایش تصاویر سازگار شده اند. با لطف این تکنولوژی مهندسین قادرند تا تفاوت های دمایی را هنگام بازرسی ها براحتی شناسایی و مشخص کنند.

 همه ما با دوربین های معمولی که به راحتی نور مرئی را دریافت و تبدیل به پیکسل های تصاویر می کنند آشنا هستیم. درواقع نور مرئی تنها قسمت کوچکی از طیف الکترو مغناطیس را تشکیل می دهد و چشم ما تنها بخش کوچکی از این نور را می تواند به راحتی تشخیص دهد. به همین دلیل ما نمی توانیم امواج رادیوئی را ببینیم یا حتی انرژی گرمایی که از یک جسم ساطع می شود برای ما غیر قابل تشخیص است. جالب است بدانید اجسامی که گرم می شوند از خود نور مادون قرمز ساطع می کنند که تقریبا بین نور مرئی و امواج ماکروویو قرار دارد. این امواج توسط دوربین حرارتی که گاهی اوقات به عنوان دوربین مادون قرمز هم شناخته می شوند براحتی قابل شناسایی هست. البته دقت این دوربین ها و تفاوت دمایی آنها در محدوده ای که می بینید ، مانند آنچه از دنیای واقعی انتظار داریم دقیق نیست و به همین خاطر تصویر این دوربین‌های ترموگرافی به صورت نقشه‌ای از تفاوت‌های دمایی محیط اطراف شامل رنگ‌های قرمز و زرد و نارنجی برای محدوده‌ های گرم‌تر تا بنفش و آبی برای محدوده‌ های هم دمای محیط و سردتر نمایش داده می‌شود. رنگ سبز نیز بیانگر نقاطی هست که در دمای اتاق قرار دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۰ ، ۱۴:۰۳
نوآوران پایش

امروزه در صنایع تمامی کشور ها مسائل عیب یابی و رفع سریع عیوب تجهیزات  جزو مهم ترین موضوعات در چرخه تولید صنعتی به شمار می رود. در این زمینه تجهیزات بسیاری تواید شده است که از جمله آن ها  می توان به دوربین های ترموویژن ، دوربین ترموگرافی یا تصویر برداری حرارتی جهت پیدا کردن عیب های الکتریکی و مکانیکی  ماشین ها و دستگاه های خط تولید اشاره کرد.
با توجه به استفاده گسترده از دوربین های ترموویژن سوالاتی در باره این تجهیزات وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را مطرح می کنیم.

ترموویژن چیست؟ قیمت ترموویژن چند است؟ کاربرد ترموویژن در صنعت چیست ؟ کاربرد ترموویژن در برق  چیست؟ ترموویژن خوب چیست؟ بهترین ترموویژن چیست؟ نمایندگی ترموویژن کجاست؟

تمامی این سوالاات قطعا ذهن شما را هنگام خرید  یک دستگاه ترموویژن به خود مشغول خواهد کرد. شرکت نوآوران پایش به عنوان قطب پایش وضعیت کشور مفتخر است تا با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تأمین تجهیزات، خدمات و آموزش در حوزه پایش وضعیت بتوانند ضمن ارائه راهنمایی لازم در زمینه دوربین های ترموویژن این تجهیزات را با بهترین برند های دنیا در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید ضمن بازدید از وب سایت ما به آدرس www.noavaranpayesh.com  علاوه بر  مشاهده دوربین های ترموگرافی ؛ جهت ارتباط سریع تر و مشاوره رایگان نیز با شماره تماس های 09120714820 و 02137817000(30 خط) تماس بگیرید.

در ادامه  ما توضیحات فنی و  تخصصی در حوزه دوربین های ترموویژن را برای شما  عزیزان با اختصار ارائه خواهیم داد و امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۰ ، ۱۴:۴۷
نوآوران پایش