شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش
شرکت مهندسی نوآوران پایش
بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی ، ساخت تجهیزات صنعتی بر اساس نمونه یا نقشه های موجود و نصب و راه اندازی آن ها ، مشاوره فنی در زمینه آنالیز ارتعاشات و تست های مخرب و ارائه دهنده خدمات تخصصی بر اساس استاندارد های روز دنیا در زمینه پایش وضعیت ، بالانس دینامیکی و بازرسی فنی می باشد.
اطلاعات تماس
02137817000
09120714820


شرکت مهندسی نوآوران پایش بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ب.ظ

ارتعاش سنج تک کاناله (Vibra5 Pro (TPI 9080

 Vibra5 Pro (TPI 9080)      سبک ترین ارتعاش سنج تک کاناله جهان              

ارتعاش سنج تک کاناله Vibra5 ابزاری مناسب برای اندازه گیری Overall ارتعاشات بر حسب سرعت و شتاب و جابجایی و نمایش وضعیت خرابی بیرینگ بوده که جهت اندازه گیری ارتعاشات لحظه ای و بررسی های ساده ارتعاشاتی پیشنهاد می شود .

ارتعاش سنج تک کانالهVibra5 Pro (TPI 9080) یکی از ابزارهای کاربردی در زمینه ارتعاش سنجی می باشد که برای کاربردهای نیم حرفه ای پیشنهاد می شود. این ارتعاش سنج با داشتن نرم افزار حرفه ای بدون محدودیت نصب، برای مجموعه های کوچک که کمتر از 10 ماشین برای تحلیل دارند، بسیار کارآمد بوده  و برای اندازه گیری Overall ارتعاشاتی ماشین آلات بر حسب شتاب و سرعت و بررسی وضعیت خرابی بیرینگ های ماشین بر حسب پارامتر BDU و نمایش دامنه ارتعاشات بر حسب جابجایی بسیار مناسب می باشد. در این ارتعاش سنج امکان تعریف 10 ماشین در روت اندازه گیری دستگاه وجود دارد و کاربر می‌تواند نمودار TREND وضعیت ماشین آلات خود را در بازه های زمانی دلخواه رسم و یک آنالیز نسبتا حرفه ای از عیوب ارتعاشاتی ماشین خود داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
نوآوران پایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی