شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش
شرکت مهندسی نوآوران پایش
بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی ، ساخت تجهیزات صنعتی بر اساس نمونه یا نقشه های موجود و نصب و راه اندازی آن ها ، مشاوره فنی در زمینه آنالیز ارتعاشات و تست های مخرب و ارائه دهنده خدمات تخصصی بر اساس استاندارد های روز دنیا در زمینه پایش وضعیت ، بالانس دینامیکی و بازرسی فنی می باشد.
اطلاعات تماس
02137817000
09120714820


شرکت مهندسی نوآوران پایش بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی

امروزه در صنایع تمامی کشور ها مسائل عیب یابی و رفع سریع عیوب تجهیزات  جزو مهم ترین موضوعات در چرخه تولید صنعتی به شمار می رود. در این زمینه تجهیزات بسیاری تواید شده است که از جمله آن ها  می توان به دوربین های ترموویژن ، دوربین ترموگرافی یا تصویر برداری حرارتی جهت پیدا کردن عیب های الکتریکی و مکانیکی  ماشین ها و دستگاه های خط تولید اشاره کرد.
با توجه به استفاده گسترده از دوربین های ترموویژن سوالاتی در باره این تجهیزات وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را مطرح می کنیم.

ترموویژن چیست؟ قیمت ترموویژن چند است؟ کاربرد ترموویژن در صنعت چیست ؟ کاربرد ترموویژن در برق  چیست؟ ترموویژن خوب چیست؟ بهترین ترموویژن چیست؟ نمایندگی ترموویژن کجاست؟

تمامی این سوالاات قطعا ذهن شما را هنگام خرید  یک دستگاه ترموویژن به خود مشغول خواهد کرد. شرکت نوآوران پایش به عنوان قطب پایش وضعیت کشور مفتخر است تا با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تأمین تجهیزات، خدمات و آموزش در حوزه پایش وضعیت بتوانند ضمن ارائه راهنمایی لازم در زمینه دوربین های ترموویژن این تجهیزات را با بهترین برند های دنیا در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید ضمن بازدید از وب سایت ما به آدرس www.noavaranpayesh.com  علاوه بر  مشاهده دوربین های ترموگرافی ؛ جهت ارتباط سریع تر و مشاوره رایگان نیز با شماره تماس های 09120714820 و 02137817000(30 خط) تماس بگیرید.

در ادامه  ما توضیحات فنی و  تخصصی در حوزه دوربین های ترموویژن را برای شما  عزیزان با اختصار ارائه خواهیم داد و امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

 

دوربین ترموویژه یا ترموگرافی (Thermography) یا همان دوربین های حرارتی  یکی از ملزومات صنایع هستند که به طور خاص در صنعت برق مورد استفاده بیشتری دارند. دلیل این امر را می توان در حوادثی جستوجو کرد که در این حوزه به دلیل اختلافات دمایی رخ می دهد.در مواردی که اتصالات برق سست باشند یا این اتصالات به خوبی محکم نشده باشند ، یا دچار فرسودگی و جرم گرفتگی باشند حرارت ایجاد شده به مراتب بیشتر خواهد شد که خطر آفرین خواهد شد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که در این موارد حرارت به حدی می رسد که عامل آتش سوزی و متعاقباً خسارات جبران ناپذیر خواهد شد.

دوربین های ترموویژن یا حرارتی  حرارت ایجاد شده در یک نقطه را اندازه گیری می کنند، این امردر سیم های با عایق نیز قابل تشخیص است و براحتی می توانید با آن ها اندازه گیری های لازمه را داشته باشید.

معرفی برخی از مهم ترین کاربرد های دوربین های ترموویژن یا حرارتی در صنعت برق؟

  • کشف محل اختلال در اتصالات برق
  • بررسی میزان حرارت ایجاد شده در ترانسفورماتورهای شبکه های برق در زمان فشار بار
  • بررسی دمای بریکرهای زیر جریان
  • مشاهده دمای تب چنجر ها
  • بررسی عایق ها