شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش

بزرگ ترین شرکت فعال در حوزه پایش وضعیت

شرکت مهندسی ارتعاشات نوآوران پایش
شرکت مهندسی نوآوران پایش
بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی ، ساخت تجهیزات صنعتی بر اساس نمونه یا نقشه های موجود و نصب و راه اندازی آن ها ، مشاوره فنی در زمینه آنالیز ارتعاشات و تست های مخرب و ارائه دهنده خدمات تخصصی بر اساس استاندارد های روز دنیا در زمینه پایش وضعیت ، بالانس دینامیکی و بازرسی فنی می باشد.
اطلاعات تماس
02137817000
09120714820


شرکت مهندسی نوآوران پایش بزرگترین شرکت در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری و آنالیز ارتعاشات ، تجهیزات بازرسی فنی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دستگاه التراسونیک ue15000

التراسونیک ue15000

دستگاه های التراسونیک(ue15000) امروزه در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند ؛ چرا که شخص با خرید این تجهیز قادر است بسیاری از نیاز های تعمیراتی خود را تنها با یک دستگاه بر طرف کند.

عیوبی همچون یافتن نشتی در خطوط گاز، مبدل های حرارتی،کندانسور ها،محفظه ها وبررسی عیوب بیرینگ های غلتشی، گیربکس ها، کاویتاسیون و مواردی از این قبیل در حال حاظر تنها با دستگاه های التراسونیک امکانپذیر خواهد بود. دستگاه UE15000 پیشرفته ترین دستگاه در این رده می باشد که براحتی می تواند نیاز های شما را در این زمینه رفع نماید.

 

در ادامه با ارائه توضیحاتی در رابطه با اهمیت عملیات تعمیرات و نگهداری و شرح جزئیات آن به عیب یابی التراسونیک خواهیم رسید و در نهایت مقایسه ای در رابطه با مدل های مختلف دستگاه التراسونیک شرکت  UESYSTEMS  خواهیم داشت .

شما با مشاهده جدول تهیه شده در انتهای مقاله  می توانید مقایسه دقیق بین مدل های مختلف دستگاه التراسونیک داشته باشید و ابزاری  متناسب با نیاز های صنعت خود را انتخاب نمایید .

تقسیم بندی عملیات تعمیر و نگهداری:

مطابق با مطالعات ویکتور وک اجرای عملیات تعمیر و نگهداری را به سه دسته بندی اساسی تقسیم می‌شود:

  • کار تا شکست
  • تعمیرات پیشگیرانه
  • تعمیرات پیشگویانه

همان طور که از عنوان کار تا شکست بر می‌آید، تعمیرات در این روش فقط زمانی آغاز می‌شود که ماشین از کار بیفتد. اکثر تعمیرات کنونی در کارخانه ها با این روش انجام می‌شوند.اقتضای استفاده از این روش به حجم کار و تعداد نفرات شاغل در قسمت تعمیر و نگهداری بستگی دارد. اگر بر حسب کیلووات ساعت و اسب بخار قضاوت کنیم این روش گران ترین است زیرا حجم زیادی کار اضافی دارد،قطعات یدکی موجود را کاهش می دهد و باعث زیان آورترین روش های تولید می‌شود.

جدول زیر نتایج مطالعه انجام شده روی صنایع مختلف می باشد. در قسمت های آتی به تفضیل به تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه پرداخته می‌شود. روشن است که با پیش رفتن به سمت یک برنامه پایش وضعیت مناسب یک معدن طلای پنهان در پس انداز کردن هزینه ها وجود دارد. این پس اندازها در بیشتر جلو افتادن از نظر زمانی،دیگر تعویض نکردن قطعاتی که نیاز به تعویض ندارند و نگهداری و تعمیرات فوری کمتر به وجود می‌آیند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۵:۳۶
نوآوران پایش